Menu

Office Manager gezocht

Haarlem105 is een vrijwilligersorganisatie. Samen met meer dan vijftig vrijwilligers bieden wij nieuws, cultuur en entertainment op radio, televisie en internet aan de gehele regio. We zijn nieuwsgierig, doelbewust, objectief, positief en actueel. De mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen zijn eindeloos.

VACATURE: OFFICE MANAGER
 
Functie
Wij zoeken een enthousiaste Officemanager, op vrijwillige basis, voor 16-20 uur per week.
Heb jij een secretariële achtergrond en een aantal jaar ervaring als Officemanager of secretaresse? Ben jij in staat om met veel verschillende werkzaamheden bezig te zijn? De officemanager/secretaresse heeft een zeer breed en divers takenpakket. Naast de dagelijkse werkzaamheden, ondersteun je collega's, daar waar nodig.  Lees snel verder. Wij hebben een leuke vacature.


Tot de dagelijkse algemene werkzaamheden behoren
eerste aanspreekpunt zijn  zowel intern als extern
telefoon aannemen en acties doorzetten
algemene administratieve zaken
verzorgen van de boodschappen (koffie, thee e.d.)
zorgdragen voor de post
contact onderhouden met diverse leveranciers van diensten
 
 
Wat vragen wij van jou
Van jou wordt verwacht dat je zelfstandig en pro-actief kunt werken.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
sociaal en collegiaal ingesteld
accuraat, ordelijk en overzichtelijk te werk gaat
notuleren van vergaderingen (MT en Bestuur)
Flexibiliteit tav werktijden
 
 
Wij bieden
een informele werkomgeving in een groeiend media bedrijf.
Je werkt veel met jongen mensen. Cursussen op media gebied behoren tot de mogelijkheden
 
de locatie is goed bereikbaar met de bus of fiets.
 
Heb je interesse, stuur dan je CV en motivatie naar: solliciteren@haarlem105.nl
Voor vragen bel Peter Havinga 0651569560 of mail naar p.havinga@haarlem105.nl